Thursday, July 29, 2010

Hari ini dalam sejarah kah...

di sebalik keserabutan kepala h0tak....
di sebalik ketidak tenteraman hati....
di sebalik ketidak stabilan em0si....
hadir jge kegembiraan walaupn sekelumit.....
biar pn hnya secebis,ia nya mbuat kn aku lpa seketika kesusahan yg mlanda....mcm xcaya je muka aku leh kuar paper...BERITA HARIAN plak tu.bkn cikai2 pnye newspaper tu...i luv u la berita harian.....n very thanxz tu b0b a.k.a Abdullah Akmal yg pgi2 g dh kec0h2 kt kaunter KRU yg muka aku kuar paper...walaupn bnda dh dkt semnngu dh kuar,br arini dpt p0st kn kt sni...bz ngn keje2 yg tah pebenda tah....saje bt2 bz...c0s xnk bg kpla serab0t ngn pr0b yg tgh kritikal sgt dh nie........
but  i very hepi wit this things....xsangke aq bleh kuar paper,walau pn hnya sekadar tempelan je kt c tu....tanpa di rancang,tanpa d duga...aku suka!!!!!
27 thun dh hid0p,1st tyme msuk paper...sapa xbangga kan.....?
p/s: ker0ny0k sket c0s excited sgt msa ptg...huhu



itu lah aku....hehehe....

No comments: