Saturday, July 31, 2010

tayar pEcah kah...

semalam blk dr ip0h malang telah menimpa diri...huhu...tayar m0t0 pecah...dr hentian bkt merah smpai usm aq rempit k jgngn tayar yg pecah...gile ahhhr...
kul 11.30 mlm dr ip0h,smpai kt R&R bkt merah lbh krg kul 12.30...bhneti jap c0s per0t lapa n nk relax2 jap.....msa kuar dr R&R tu mcm da langgar s0mething,aku pn xtau apa sbb gelap,tak nmpak....then, bmula la nseb malang ku mlm td...makin lama bawak,rase makin berat,xlaju n rase xstabil je.....setelah d fikir2,mlalui pengalaman2 lama...ini adalah sindr0m kepecahan tayar...nk bhneti cek,gelap..xder lampu...ahh mampuih kt dia la nk pecah pn...bkn leh bt pa pn....smpai kt exit jawi,bhenti cek taya blkang..(kt ctu da lmpu)...haha...segala pers0alan telah terjawab..dgn sure n c0mpident nye taya blkang aku pecah.....ad00i la....mna nk cri kdai m0t0 mlm2 buta nih....emmmmm.....nekad!!aku rmpit jgk smpai usm..biaq p la apa nk jd pn,,janji smpai....smpai kt shell juru,try la pam kut2 bleh angen masuk....emmmm...hampeh....pastu da brader runner tu tnye.br0,taya pecah ka...a'ha..nk tkaq tiub ka? xpa la bang,sya nk tkaq taya ter0s,taya r0sak dh ni...nk tukaq taya tyme xdak la,kalu tiub 2 adala,bleh la nk t0l0ng pnggil...xpa la bang,dkt dh ni,nk smpai dah tmpat yg d tuju ni...0o..ok2,bwk m0t0 el0k2 na..pesan brader runner 2.....finally kul 3 pagi smpai jgk kt usm...hehe....
bendalah yg mnyebabkn keb0c0ran taya m0t0 ku......
panjang 0w0....

and pagi td bla bg tau kt mber aku yg tayar m0t0 pecah,pastu aku bwk dr bkt merah smpai usm...ter0s depa ckp"ang gila ka hapa,pnya jauh...xtak0t ka..mmg gila la ang nih.." rumate aku ckp mcm tu jgk...huhu.....bila dlm keadaan terdesak,tertekan kdg2 kita ak bt bnda yg 'gila' @ d luar jangkaan dan kdg2 ia nya bhasil~~ 




No comments: