Wednesday, March 17, 2010

27thn 11hari...

27thn 11hari???? apekah itu?? umuq aku la....dh agak tua kn..dunia remaja semakin di tinggalkan,dunia dewasa sudah menanti....sepatutnya pd usia begini seseorg sudah mpunyai kerjaya n maybe berfamily...tp aku? masih terkontang~kanting memcari haluan hidup.ketika rmai kwn2 aku yg seusia ngn aku sudah mpunyai kerja tetap,da kereta sndri,umah sndri dan jg ada anak dan bini,aku masih lg mcm 10thn yg dulu..kosong,xder apa2...... kt mana silap aku? penat dh fkr,cri, kt silap nya.. tp xjmpa...mungkin takdir penentu segala nya (mcm lagu jamal abdillah la pulak)..... dulu dh plan dh pa yg nk bt..pasni nk bt pa,pastu plak nk bt pa..tp 1 pn xjd....so,skng ni malas dh nk plan pa2 utk id0p aku ni,biaq je...biaq la masa dan keadaan yg menentu kn nya...aku ikut je..kalu plan pn,bila xjd bt sket ati je....skang ni pn xtau jln mana nk pilih..byk sgt simpang,,byk pilihan...ikt je kaki nk bjalan kemna..dan ter0s bjalan jalan jalan jalan jalan smpai penat......pa2 pn hid0p msti ter0s~~

No comments: