Saturday, March 27, 2010

aku keh...


Nama (mengikut ic,lesen memandu, surat beranak,kad matrix,kad bank,kad undangan perkahwinan…..eh?yg 2 xder g la) Ahmad Husnaini B. Shariei...Lahir pada 7hb mac 1983 pd pukul 6.42 ptg kt hospital taiping…anak sulong dr 4 adek~beradik..(cmua nye lelaki) nickname: rmai pnggil nanex…kt umah pangil along..ade gak yg pnggil mad..yg panggil husnaini pn ade gak…jrang2 org panggil naini…h0h0o….about myself : brambut kerinting..hidung xmancung,pipi pn xtersorong~sorong,org ckp mata cantek(ye kot?),agak gem0k,tinggi? (Sedang elok je kot)…ade janggut,dlu suke smpan misai tp skng xdah cos mlas nk jaga,kulit agak putih(ikot mak)……..hensem? Ade sket.. macho? ade gak sket…manis? Ade sket gak…kacak? Ade gak la sket2…gaya?gak ade sket…..tp kalu camp0r cmua2 td jd byk le…h0h0o……H0bi: dlu2 ade,tp skng mcm dh xder je…skng ni kalu b0san,bt je bnda yg terlintas kt kepala h0tak.. mkn,g tgk wayang,wind0w shoping+jln2 cuci mata,bwk m0t0 laju2(don’t try this home,at haiway okey…h0h0h0o),maen game,td0……..seorang yg kurang mesra alam pd zahir nye…2 pasai rmai ckp aku ni s0mbong,blagak,mcm kayu, muke penguatkuasa..mmg pn,aku xreti sgt nk beramah mesra especially ngn org yg bru knl(++gurl2)..…so kalu sape2 nk kawan ngn aku,korang kne mula dlu..kalu korang dh mula,c0mf0m aku follow pnye…then,bla korang dh knl aku,br la korang tau aku ni mcm na..(don’t judge book by its cover…h0h0o) so,jgn la takut ngn aku,walaupn muka konon garang,tp dlm ati ade taman(tp bunga xder g)..mmg jns yg malu2 mahu,xbyk ckp…kdg2 gile,bt bnda beng0ng,xkisah sgt pe org nk ckp jnji aku hepi bt bnda 2….xsuke tmpat yg crowded,rimas lemas d0k kt tmpat mcm 2.. love nature..2 pasai skng skang ni suke hiking,masuk hutan…tenang beb bila dlm 2,walaupn pn penat mndaki..tp bila dh smpai kt peak…perghh nikmat nye tuhan je yg thu.. aman,tenang,sejuk,nyaman, syahdu,mmg ssh la nk luah ngn kata2…… mrs.right..c0ming s00n..ciri2:- muka: sedap mata memandang…badan: chubby2 sket,rmbut pnjang perm2 sket…lain2: byk ckp,independent,gedik,xkuat meraj0k(cos xreti bab puj0k2 ni),xmalu2 ngn aku.slujmber,c00l….kawan baek? Cmua yg aku kawan,cmua nye aku kawan ngn baek…bt pa nk gaduh,bt sket badan je dh la xkuat…..h0h0o....ermmmm pa g nk tulis ek............ermmmmmmmmmmmmmmmmmmm................lupe la pulak...xpe la nti aku update len....*hidup mesti ter0s*

No comments: