Friday, March 19, 2010

apa keh......

rasa mcm da bnda yg aku xbt...tp apa ek? 3,4 ari dh rsa mcm ni...penat dh fikir,ingt bnda pa yg aku nk bt...tp xtau pa dia....permasalahan ini tleh menggangu tidur dan keje2 aku..byk dh yg tertanguh cos memikir kn "benda 2"...tp smpai skng xtau g...beng0ng la weih!!!!!!!.......(kunun2 jerit kuat2)...
semlm(khamis) tambah 1 g keja...telah dilantik jd pengerusi sukad utk next sidang(menang tanpa bertanding, padahal xbertanding pn....) mampu kah aku utk memikul tanggungjawap nih..gile aahh....xmampu nk t0lak sbb xder org ln dh dan xmahu kecewa kn harapan org ln yg rase aku boleh bt benda 2.....(boleh ke aku????) 1st tyme kot terima jawatan setinggi ni....(bangga gak sebenarnye)hahahahahaa......akan c0be tuk wat yg terbest..tp aq pn tau g mcm na sem dpn...ada g ke atau x...penin2..
kembali ke cerita asal..nti dh pas 3,4 ari..dh lupe bnda yg aku nk bt msti tyme aku tiba2 teringat bnda pa yg aku nk bt..tp tyme dh terlambat....h0h0h0o...pa2 pn hid0p mesti ter0s~~

No comments: